Los bericht bekijken
Oud 28 april 2016, 09:50   #16
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Eén beeld zegt soms meer dan vele woorden.


Deze cijfers zijn wel van 2014. Maar dit toont vooral dat Antwerpen stad meer aansprak zou maken op aansluiting bij Wallonië dan Limburg op basis van werkloosheid.

Eigenlijk is die hoge werkloosheid in Antwerpen schandalig. ALs ge dat vergelijkt met Limburg.
Antwerpen= haven, uitgebreid wegennet, uitgebreid openbaar vervoer.
Limburg= geen haven, beperkt wegennet, zeer beperkt openbaar vervoer*. Uitstekende centrale ligging in Europa, waarvan geen optimaal gebruik kan gemaakt worden door afwezigheid treinen en fatsoenlijk wegennet
Als Antwerpenaar moet ik u dit meedelen. 1. Wij krijgen alle kansarme buitenlanders op ons dak. Niet dat ik het hun verwijt, wie wil er nu niet in het centrum van de wereld leven? 2. Zonder ons leefden jullie nog in de pre historie. Ik weet niet of u persoonlijk al leiding water heeft en een telefoon verbinding, maar indien dat zo is, dan is dat dank zij Antwerpen.
.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht


Als we dan nog weten dat vele werkende Antwerpenaars eigenlijk Limburgers van geboorte zijn is dat nog eens een gegeven dat de cijfers van Antwerpen positief beïnvloed, waar het eigenlijk positief zou moeten zijn voor Limburg.

*
Dat moet u toch snappen dat dat onmogelijk is. Een Antwerpenaar is geboren in Antwerpen. Een Limburger van geboorte is een Limburger van geboorte. Maak het voor die mensen nog niet erger dan het al is door hen valse hoop te geven.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 28 april 2016 om 09:51.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden