Los bericht bekijken
Oud 29 december 2016, 09:20   #69
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Al goed dat de inhoud van jouw schrijvelarij zo denderend is, hé kabouter. Wat zouden de koetjes en kalfjes zonder jou beginnen?

En neen, "Knuppeltje" wist niet dat ze betrapt was als dubbelnick van Pontifex. Dat bedoelde je toch?
Kan je even linken naar die bewuste draad, dan kan ik tenminste controleren of "Knuppeltje" betrokken was in de betreffende discussie.

Het klopt dat Superstaaf en "Knuppeltje" door Maarten himself op dit forum werden uitgenodigd. Wie graag weet wie hier aan zelfbevrediging zit te doen raad ik aan om eens bij Maarten te rade te gaan.

Ik zal je nog wat extra voer geven, kabouter. Niet dat het jou een bal interesseert, maar ik gun jou een extraatje.
Voor we naar hier verkasten (niet samen, maar de ene eerst en de andere later) "kenden" Superstaaf en Knuppeltje elkaar al enkele jaren via "Zwart en Wit" van Jurgen Verstrepen. Die twee (of is het één?) kennen mekaar dus misschien al 20 jaar. D�*t verklaart misschien "dat Knuppeltje met veel wegkomt".
Maar wacht! Deed het niet de ronde dat Knuppel en Staaf dezelfde persoon was? Maakte jij misschien deel uit van de ronde waarin dat gerucht de ronde deed?

Toch erg hé, dat een diehard Vlaams-nationalist goed overeen komt met een diehard belgicist. Nog even en het gerucht gaat dat die twee hun zilveren bruiloft binnenkort vieren. Oeps, zijn daar geen twee personen voor nodig? Staaf en Knuppel zijn dan toch niet één en dezelfde persoon?

Ik heb het je vanavond al eens aangeraden, kabouter. Zet die fles weg en duik in je tram. Morgen zie je misschien niet meer dubbel wat je vandaag als enkel probeert te slijten.
LOL
Waar beweer ik dat jij pontifex bent?
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline