Los bericht bekijken
Oud 12 april 2017, 20:28   #28
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht



De Paepe komt uit een KUL-milieu? Echt?
Ze studeerde aan Ugent en werkte ruim 30 jaar in het UZ Gent, maar ze is ooit wel eens naar de KUL op bezoek geweest, dat zal wel.
Of ga je nu een generatie terug?



Ze kon moeilijk in die 15 minuten of minder alles uit de doeken doen, maar de zaak is vrij duidelijk hoor, of je het nu de loge noemt of het netwerk van vrijzinnigen dat maakt niets uit : zij hebben het spel zeer vuil gespeeld, blijkbaar uit revanche vanwege de verkiezingen van 2013 toen Golden Boy Freddy Mortier het niet haalde.

:
Ik ga niet ontkennen dat er ook bij 'de vrijzinnigen' af en toe machtsmisbruiken zijn en de foute mensen op de foute plaatsen zitten. Maar in verhouding toch nog een stuk minder en met minder maatschappelijke invloed dan bij 'de katholieken'.

Ik nodig Mevrouw Van Hecke uit om met bewijs te komen om haar beweringen te staven. Zoniet zijn het allemaal kapsalonroddels, een dame met haar functies onwaardig.

Overigens zijn vrijzinnigen en 'logebroeders' absoluut geen synoniemen van elkaar. 95 % van de mensen die zich vrijzinnig noemen hebben niets met 'de loge' te maken ! Anderzijds zijn zelfs niet alle maçonniers strikt genomen vrijzinnig, er zijn immers ook tal van 'reguliere deïsten' ingetreden. Bewijst nog maar eens dat Van Hecke daar allemaal geen fluit van afweet.

Wat De Paepe betreft: zij werd wel degelijk geruggensteund door KUL middens, ik kom uit het academische wereld en weet - in alle onbescheidenheid - dus waarover ik spreek.

Naar mijn mening, zoals ook reeds door iemand anders geopperd werd, reageerde zij niet goed op de malaise rond seksueel machtsmisbruik binnen de faculteit L&W en ook enkele andere dossiers pakte ze niet goed aan.

Haar privéomstandigheden zijn erg voor haar, maar ik zeg altijd: 'life is a bitch'. Iedereen heeft weleens 'omstandigheden'. Dat kan tijdelijk invloed hebben op haar functioneren, maar geenszins haar hele termijn van vier jaren.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden