Los bericht bekijken
Oud 20 april 2017, 09:04   #23
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Wat staat daar zo mooi in donkerrrood?

Een politiek forum kan niet verbieden aan politiek te doen op zo'n site, zelfs al is het eigen forum. Waar is men in hemelsnaam mee bezig?


Men kan kwaliteit beogen en ik dacht dat Pontifex dat steeds wonderwel deed.

Ik heb hier een paar pissige en veneige postings geplaats (lage kwaliteit) de laatste tijd, het ging echter lang zo ver niet als wat de belzieke chocoladedrugstrollen ea. hier doen.

Mss heb ik op iemand zijn tenen getrapt, mss wel die van Pontifex . Geen idee...


Maakt niet uit, maar ik had wel graag een antwoord op de vraag in de OP.

IK VOEG HIER OOK AAN TOE DAT johan TOTAAL ONSCHULDIG IN DEN BAK ZIT

Ik zou dat zelfs kunnen aantonen. Johan is geen leugenaar noch crimineel.

Ik begrijp dat sommigen onder jullie dat niet beseffen. Tot daar mensenkennis... en we zwijgen maar over tolerantie.

Ik weet dus wat hier getolereerd wordt en zal daar geen enkel woord van vergeten. Ik besef dat wanneer ikzelf ooit een dergelijk probleem zou hebben diezelfde forumkloten ook zouden trachten kipkap van mij te maken en geen godverdomde hand uitsteken.

Tot zover sommige forumgenoten...

Wel mensen, dat is het probleem in dom Belgenland... bomvol klootzakken. Zoals overal trouwens. Maar konden wij niet beter, wij leveren toch STEEDS kwaliteitslabels niet?

Kijk maar eens naar wat er gaande is op de aardkloot GDVRDMME.

Graag voeg ik hier aan toe dat ik in het echte leven geen enkel vloekwoord in geen enkele taal aanwend. ZK


zb
Was je zat toen je dit geraaskal aan het neerpennen was ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden