Los bericht bekijken
Oud 29 juni 2004, 09:17   #6
Thomas O'Malley
Burger
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Overigens vraag ik mij wel af wie die "Rechtsen" zijn, die zich hier zouden bevinden?!
Wel Dies, hier is er al eentje van. Ik herinner me trouwens nog als de dag van gisteren het verloop van mijn aannvraag hier te mogen posten.
Ik doe mijn PM om toestemming te vragen te mogen posten in het onderdeel 'Links'. De reactie was: "Wat moet een rechtse in een links onderwerp?" Een vraag die in eerste instantie vrij cru klonk, maar als je er even bij stilstaat merk je wel dat het een open vraag is die een moderator toelaat een beeld te krijgen van de aanvrager ter bescherming van het onderwerp. Mijn antwoord luidde dan ook: "Ik ben rechts, maar dat neemt niet weg dat ik daarom extremist ben of niet opensta voor andermans mening, bovendien ga ik ervan uit dat niemand volmaakt is en iedereen nog kan bijleren". En daar draait het toch uiteindelijk om in discussies? De toestemming om te mogen posten heeft dan ook niet lang op zich laten wachten.

Overigens: Pelgrim heeft gelijk. Het is niet omdat mensen van een rechtse strekking komen posten in het onderwerp 'Links' dat er angst moet zijn dat de discussie aan inhoud of waarde zou gaan verliezen. Eerder in tegendeel zou ik zeggen. Als alle linken eenzelfde standpunt moeten gaan bespreken zou de discussie snel doodbloeien. Dat is met de komst van de 'rechtsen' meteen uitgesloten
Thomas O'Malley is offline