Los bericht bekijken
Oud 16 maart 2007, 12:33   #17
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wie wordt door Leterme nu eigenlijk bedrogen?
De N-Va-kartelpartner die totaal tegenstrijdig over de monarchie denkt, of de royalistische CD&V'ers?
Zekerheid hebben we nooit met pre-electorale beloften, maar ik heb zo mijn vermoedens.
Wat onomstotelijk vaststaat: minstens één gedeelte van de kartelaanhangers wordt hier stevig belogen en bedrogen...........
Ben je nou echt dom en weet je het niet?
Of ben je zeer bewust aan het liegen?

Het kartel tussen de tsjeven en de NVA handelt klaar en duidelijk over een beperkt programma waar beide partijen het over eens zijn, en dat ze willen nastreven.
Eens voorbij dit programma, hebben beide partijen een andere visie. Dat werd van in het begin zeer duidelijk en klaar door beide partijen gesteld.

Ge moet echt niet aktief de politiek volgen om dat te weten. Een minimum aan geheugen, en dito intelligentie om het te snappen, volstaat.

Ik vermoed dus dat je bewust anti-propaganda spuit. Een kripto-kommunist waardig.
Foei ! Zo oneerlijk en achterbaks !! Zo on-Vlaams !!!
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden