Los bericht bekijken
Oud 8 september 2016, 22:48   #47
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Gelieve Normatieve systeem (logica) leer te hanteren. Enfin, stuff van dertig jaar geleden. Er was denk ik ook een vak 'recht en programmeren.' Zelfs één of andere thesis in de licentie informatica, van een jurist uiteraard. Eerst jurist zijn, en dan pas wiskundige. Anders krijg je flutgerommel.
Logica komt er nu nog niet aan te pas ,dat gebeurt enkel op het moment dat je de Q(spec) maakt op basis van de propositional algebra, later komt de lattices algebra als we over stappen van Q naar R via Galois theorie.
De 3 soorten logica staan volledig beschreven vanaf blz 175 in het boek mathematical logic dat ik vandaag juist bij had op het strand .We gaan ze alle 3 tegenkomen te beginnen met de constructie van Z(spec) welke we nodig hebben om onze conjugacy classes te construeren via conjugation.

Uw vraag was zeer goed waarvoor mijn dank ,dus ja de N form,de H form en de E form worden gebuikt in mijn opbouw.

Dus mijn volgend bericht handelt over hoe construeer je Z(spec ) want dat set heb je nodig om verder te bouwen.

Dit set is dus de N(spec) met de negatie als operator (apart gehouden zoals alle theorieën vragen )
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  collage-2016-09-08.jpg‎
Bekeken: 306
Grootte:  102,3 KB
ID: 103908  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 8 september 2016 om 22:57.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden