Los bericht bekijken
Oud 28 juli 2013, 14:24   #22
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Een noodkreet die een dikke 2 krijgt van mij.

Eigenlijk is het ziekelijk in sommige posts te mogen lezen hoe de jongere generatie op huidig ogenblik ingesteld staat.
In de zin van: hun oudjes zo snel mogelijk naar de eeuwige jachtvelden te willen stampen ...
Die oudjes zijn in de meeste gevallen uw grootouders/ouders mensen die u grootgebracht hebben, in sommige gevallen in heel moeilijke omstandigheden dan nog en waarin ze de eindjes zelf aan elkaar moesten weten te knopen om u te geven wat 'noodzakelijk' was.
Maar ja, sommige posts na gelezen te hebben hier op dit forum is respect ver te zoeken bij die nieuwe garde.
Ik hoop dat ze het ooit zelf mogen meemaken dan men ze liever naar de eeuwige jachtvelden stampt en eens even nadenken ...

p.s. Veel 'ouderen' stoppen met veel geld te steken in panden die ze zich in de loop van de jaren hebben kunnen verwerven door hard te werken.
Waarschijnlijk zal men daar van hogerhand wel blij voor zijn want dan kunnen ze die panden gebruiken om er nog wat meer vreemd volk in te laten huizen.
Ik denk dat jongeren soepel met euthanasie zullen omgaan als ze oud zijn geworden. Meer soepel dan de oudere generaties. Ze groeien op met het fenomeen dementie en nemen daar een standpunt over in. Zelfs vele vijftigers nemen daar een standpunt over in.

En nog iets: zelfs al werk je heel hard nu, een pand kopen zit er niet meer in voor velen. Toen was het een stuk gemakkelijker.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden