Los bericht bekijken
Oud 29 september 2003, 21:00   #14
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Jij bent een uitzondering, de wereld zal niet vergaan zoals enkele andere al eens zeiden. Dit is een mooi voorbeeld van een probleem wat jij hebt en anderen zoals ik bv niet, wil dit zeggen dat ik dit probleem dan maar moet ontkennen en mijn hoofd moet wegdraaien? (zie vreemdelingen probleem)
Nee, daar ben ik het niet mee eens. Jij zegt dat ik de uitzondering ben, ik zeg dat ik de algemene middenmoot vertegenwoordig. Uitzonderingen zijn de bandieten, de geldoplichters, de fraudeurs, de witwassers, de drugshandelaars enz. die zich ook dikwijls schuilhouden achter vzw's. D�*t zijn de uitzonderingen. Als jij alle dagen over een slechte vzw zou lezen in de karnt, is dat nogf altijd geen procent van het werkelijke aantal vzw's die er in ons land bestaan; Maar daar lees je niks over. Goed nieuws is geen nieuws zeggen de media.
U schrijft hierboven zelf dat er geen geld en mankracht is om misbruiken op te sporen.
Als dan ondanks dat blijkt dat regelmatig onfrisse praktijken blootgelegd worden zou ik niet durven beweren dat het toevallig die enkele uitzonderingen zijn.
Als ik vaststel wat één gerichte politiecontrole op een nacht op één plaats oplevert vraag ik mij af wat dan de werkelijke cijfers zijn.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden