Discussie: Joke Schauvliege
Los bericht bekijken
Oud 15 juli 2009, 15:09   #24
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaker Bekijk bericht
Oeff.. dank je wel voor jouw geruststellende bijdrage.

Ik was afgelopen dagen bang dat het beleid zou worden bepaald door de mensen die we gekozen hadden. Ben blij dat je dit misverstand uit de wereld hebt geholpen.
Ah, en ik was al bang dat het beleid gestalte kreeg in de kiesprogramma's. Die op hun beurt gebaseerd zijn op partijprogramma's.
En op een zeker ogenblik krijgt iemand, op basis van een regeerakkoord, de bevoegdheid om in te staan voor de uitvoering van dat regeerakkoord, via wetsontwerpen enz. bla bla ... (daarstraks Schijtvliege nog horen zeggen: het is niet absoluut nodig dat de minister van landbouw een aktieve boer, keuter- of here-, is die zijn botten met het verse slijk nog aan moet uittrekken aan de zijdeur van het parlement.)




Post Skrotum: Wie (welke buitenlandse premier) heeft, in een niet zo ver maar toch, verleden eens gezegd: "oorlog is te ernstig om over te laten aan generaals".
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 15 juli 2009 om 15:09.
De schoofzak is offline