Los bericht bekijken
Oud 8 oktober 2017, 19:51   #10
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. geschreven ? gezegd en wel door madamme de staatssecretaresse zelf vandaag op de nationale verrehoorder : "Ik heb in februari mijn eed afgelegd. Als je dan ziet hoe groot het traject is om tot die Europese armoedegrens te komen, dan heb ik gezegd dat ik mijn best ga doen. Maar laat ons ook eerlijk zijn en de mensen geen blaasjes wijsmaken. Op die 2,5 jaar gaat dit niet lukken"
Wel ik vind dat eerlijk!!!! “Op die 2,5 jaar gaat dit niet lukken"

Waar vele voorgaande regeringen waar links decennia mede aan het roer zat er NIET in geslaagd zijn Europese armoedegrens te bereiken.

Terwijl de bevolking en dan in het bijzonder zij die werken inde privé omdat ze er het minst voor terug krijgen, hier in België decennia lang al de hoogste belastingen ter wereld betalen door opgedrongen solidariteit links gedachten goed!!!! Opgedrongen solidariteit >>>Waar hoofdzakelijk hun links kiesvee mee OMGEKOCHT werd!

Bewijs: de meeste armoe ook te situeren is bij mensen die werken/werkten bij of in de privé, omdat ze de hoogste belastingen ter wereld betalen en er het minst voor terug krijgen!!!!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden