Los bericht bekijken
Oud 1 december 2017, 19:01   #54
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Van één partij weet ik niet zeker wat ze zou antwoorden op de vraag of de Lorre eigenlijk niet beter zou leven van een dotatie van ongeveer 1700 euro per maand.

Mijn geliefde partij zit wel in een tang.

Want alle andere partijen, en nog liefs de Franstalige, geven liever nog een extra 5.000 euro per maand aan de Lorre, alleen al maar om de nva te jennen.
Knarsentanden gaan die partijen nu toch een lichte vermindering voorstellen.

In een andere draad heb ik daar nog de medeforummers voor uitgenodigd om een voorpspelling te maken.
Ik gok nu op 10 procent vermindering gedurende 6 maanden.
Alhoewel ik hoop dat de nva-ministers de boel opdrijven tot 20 procent.
(wat voor mij vanzelfsprekend nog niet genoeg is: ziekenkas tot zijn 67ste en dan pensioen van een militair met iets of wat graad, allez kom, 2500 euro per maand, zonder enig recht om te wonen in iets van de staat of schenking)
Als gewone burger zijn wij meer bezig met de echt belangrijke problemen, niet met een symbooldossier om de aandacht weg te kanaliseren van de probleemdossiers.

Het is onnoemelijk veel belangrijker en interessanter om de pensioenen van de ambtenaren per direct een haircut te geven tot op het niveau van de privé http://www.onprvp.fgov.be/NL/profes/...s/default.aspx dan van zich bezig te houden met beuzelarijen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden