Los bericht bekijken
Oud 29 mei 2006, 14:35   #1
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard VB verliest geen kiezers.. integendeel

"Vlaams Belang krijgt er kiezers bij"

ma 29/05/06 - Vlaams Belang verliest geen kiezers door de gebeurtenissen van de voorbije maanden. Dat blijkt uit twee peilingen van Het Laatste Nieuws.

Na de moord op Joe Van Holsbeeck en de schietpartij in Antwerpen heeft de partij 0,6 procent meer kiezers.
De peiling, uitgevoerd door twee professoren van de VUB, gebeurde net na de incidenten van de voorbije weken.
Na de moord op Joe Van Holsbeeck kreeg de partij 0,7 procent meer kiezers. Opvallend is dat de schietpartij in Antwerpen bijna geen invloed had. De partij verloor slechts 0,1 procent kiezers.

Heel wat mensen keerden Vlaams Belang de rug toe, maar evenveel andere kiezers stapten over naar de partij.
Maar liefst twaalf procent van de ondervraagden veranderde van partij tussen de eerste en de tweede peiling.
Volgens de peilingen blijft het kartel CD&V/N-VA de grootste partij, voor Vlaams Belang, SP.A-Spirit en VLD-Vivant."


Volgens de VRT.... tja proberen ging mee maar ik vrees dat het weer mislukt is...
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline