Los bericht bekijken
Oud 24 november 2017, 21:00   #94
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
decenia lang zijn hersens kapotgezopen en gesnoven ... zelfs mocht ge met een behoorlijke portie hersens gezegend zijn om te beginnen, dan is dat nog nefast ... en in zijn geval ben ik al niet 100% zeker vd startpositie.
Barman is - net zoals zoveel halfsterren en wanna-be’s – hooked on cocaine, wegens het effect van de veranderde bewustzijnstoestand na een lijn of wat van dat goedje:

“Wat zijn de gewenste effecten van cocaïne?

Lichamelijk
•·je krijgt meer energie, een groter uithoudingsvermogen en tijdelijk meer spierkracht
•·je hebt minder trek/ honger (kan ook negatief zijn)
•·je voelt minder, of zelfs geen pijn

Psychisch
•·je bent vrolijk en opgewekt
•·je krijgt ook meer energie in de zin van zin om iets te ondernemen, iets te doen
•·je bent meer alert, helder
•·je hebt het gevoel dat je de hele wereld aankunt, een positief zelfbeeld
•·je gaat makkelijker met iemand een praatje aan
•·je bent minder angstig
•·je hebt minder remmingen om dingen te doen of te zeggen

•·eventuele problemen verdwijnen naar de achtergrond


https://www.drugskompas.nl/cocaine-effecten/

Maw, de ‘zelfzekerheid’ en ‘de cool’ druipt er van af.

Ik heb kerels bezig gezien die nuchter zo verlegen waren dat ze amper alleen ’n bakker durfden binnengaan, maar na wat snuifwerk in pure macho’s veranderden en zelfs voor de lol flikken op hun bakkes wilden slaan, als die gewoon in hun patrouillewagen voorbijreden.

Kortom, gasten als Barman en alles wat ’n beetje aanzien heeft bij ’n bepaald publiek, denken dat ze god zijn als de flash in hun kop werkzaam is, vandaar dat hun morele grens vervaagd, al zijn er uiteraard ook gebruikers die zichzelf prima onder controle kunnen houden na gebruik, ik vermoed de meesten zelfs.

Noot; als vrouwen wat lijnen op hebben, werkt in dat op hun libido en heb je – als man - de seks van je leven.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 24 november 2017 om 21:01.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden