Los bericht bekijken
Oud 1 november 2017, 08:05   #19
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.867
Standaard

Eigenlijk is die meneer Puigdemont het minst belangrijke aan gans het verhaal.Ik begrijp overigens dat hij helemaal geen asiel in belgie wil en terug naar zijn land is,en ongetwijfeld binnenkort voor een rechter zal gebracht worden..Het Koninkrijk Spanje moet zelf maar de (langzaam etterende-) gevolgen gaan dragen.


Belangrijkst was de ietwat mislukte communicaties van de Belgische politiekers(alweer,vrees ik,aangevoerd door onze pershonden).Speciaal,het moet gezegd,de Vlaamse politiekers binnen de Belgische regering zijn het die elkaar (weeral) vliegen probeerden af te vangen en daarbij maar niet schijnen te beseffen hoe ONNOZEL ze wel zijn.

(dergelijke quatch gaan we hier op het forum,in onze vrije tijd, wel vertellen,ik verwacht eigenlijk niet dat politici ook gaan zeveren en dan nog in hun betaalde uren)

De Premier had tenminste,consistent,een behoedzame lijn....we weten dat dit past bij zijn karakter.


Maar wat er,volgens kelt,echt moest gebeurd zijn,na de verklaringen van de Spaanse politiekers,was een oproep voor de Spaanse ambassadeur te verschijnen op het kabinet van onze Minister van Buitenlandse Zaken en de mededeling dat Belgie zich zal houden aan iedere wettelijke en juridische regeling,en dat meneer Puigdemont in Belgie mocht- en mag zijn zolang het hem belieft gezien er geen aanhoudingsmandaat is tegen hem .

Na het uitdrinken van zijn koffie zou Zijne- of Hare excellentie,ambassadeur van het Koninkrijk Spanje,vrijelijk mogen beschikken.

En dat is HET....geen WOORD meer.
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 1 november 2017 om 08:12.
kelt is offline   Met citaat antwoorden