Discussie: Morosofie
Los bericht bekijken
Oud 12 maart 2017, 09:07   #4
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.647
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
@harriechristus
Nooit gedacht dat met morosofie geld verdiend kan worden. Het boek van van Boxtel kost €44,95 bij Bol.com.
Inderdaad, zeg dat wel. Ik heb dat dure boek zelf nog moeten kopen, in plaats dat ik er één gratis thuis bezorgd kreeg, want van mij heeft hij dik gebruik gemaakt, via een artikel in een bijblad van de telegraaf over mijn atoomtheorie, waarin ik ook nog in de maling werd genomen en ook nog voor de teevee van RTL 4.

En dan was er ook nog een camera ploeg langs geweest en wat is mislukt, omdat ik er zelf moedeloos van was geworden:

Rob Hammink van de Telegraaf.

Dan was Rob Hammink op 11 januari 2011 langs geweest voor een artikel in een bijlage van de Telegraaf over mijn atoomtheorie vanwege Matthijs van Boxtel, die daarover iets geschreven had in zijn: "encyclopedie van de domheid".
Dat artikel had ik nog niet gelezen, en een dag daarvoor kwam Rob ook nog eens met een cameraploeg langs.
Nu kwam ik nauwelijks aan het woord, want bij elke vraag kwam Rob er tussen om het wel eens even te vertellen hoe het zat en ook om mij in de maling te nemen.
Iemand van de tv-ploeg zei daar iets over, dat ik het moest vertellen en ze waren ook verder niet zo met Rob ingenomen hoe ie zich gedroeg.
Maar ik was er allang moedeloos van dat ik toch nooit serieus werd genomen, dus ik zei: "Laat hem maar!"
Dat was natuurlijk heel erg dom van mij en die mensen van de cameraploeg zeiden er verder niks over, wat ik ook niet begreep dat ze dat zo pikten, en van Rob en van mij,
Ze zaten er mee.
Ik weet niet of het ooit is uitgezonden of waar die cameraploeg van was. Daar hadden ze me ook geen informatie over gegeven, wat ik ze ook kwalijk nam.
En ik nam het hen eigenlijk ook kwalijk dat ze met zo'n figuur als Rob Hammink in zee waren gegaan, dat zat me ook dwars.
Ik zelf was natuurlijk ook zo dom geweest, maar goed: ik had geen andere keuze, want niemand nam me serieus en op die manier had ik tenminste publicatie voor mijn atoomtheorie.
De volgende dag haalde ik die bijlage van de Telegraaf bij de bibliotheek, die nog van de vorige week was en ik nog niet had gelezen. Had ik die al wel gelezen dan had ik waarschijnlijk hele Rob met cameraploeg niet willen ontvangen, want het was duidelijk dat ik daar in de maling werd genomen.
Die bijlage was van 3 maart 2001.
Die cameraploeg was donderdag 8 maart langs geweest.
En die bijlage zelf heb ik vrijdag daarop gelezen.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is nu online   Met citaat antwoorden