Los bericht bekijken
Oud 16 maart 2017, 13:54   #8
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Dit bevestigt mijn stelling: de' moeder heeft alle macht in handen als het kind bij haar woont. Zelfs als het kind daar heel ongelukkig is en men constateert dat het eronderdoor gaat, kan de rest van de familie , noch de mensen die het kind begeleiden iets aan doen. Als de moeder leugens verspreidt wordt dit niet gecontroleerd, maar krijgt de moeder, ook voor het gerecht, gelijk.
Anderzijds is het misschien maar goed dat de moeder niet zomaar haar kind verliest, er zijn namelijk haaiebaaien die een vrouw kost wat kost het leven zuur wensen te maken door zich te komen bemoeien met haar bestaan. Ik kan me bvb perfect inbeelden dat men mijn kinderen op dergelijke wijze zou trachten te ontnemen. Ik ben namelijk geen super career woman en dat is in de ogen van sommigen (zelfs hier op het forum, I won't cite names) onoverkomelijk om te mogen kweken. Want ja, enkel een werkende vrouw met een man die voor haar zorgt zou volgens hen mogen kweken, een alleenstaande vrouw die van een uitkering leeft, ho maar dat mag niet hoor; dat kind zal voor galf en rad opgroeien, yeah right

Laatst gewijzigd door bembem : 16 maart 2017 om 13:55.
bembem is offline   Met citaat antwoorden