Los bericht bekijken
Oud 21 maart 2017, 03:24   #312
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Je bent helemaal niet op de hoogte van wat er gebeurd is en trekt daardoor de verkeerde conclusie. Aan groot-inquisiteur panda, die het ook maar weet van horen zeggen, heb ik het al uitgelegd maar de man is bijzonder selectief en geeft graag zijn eigen versie die niet noodzakelijk strookt met de werkelijkheid.

Op het ogenblik van mijn schorsing, eind 2005, was BDW nog lang geen burgemeester, wel partijvoorzitter. Samen met andere bestuursleden had ik een "charter voor Vlaams-nationale éénheid" gemaakt en de inhoud overgemaakt aan De Wever. Ik had hem ook gemaild dat het onze intentie was een gezamenlijke lijst N-VA-VB in te dienen n.a.v. de gemeenteraadsverkiezingen 2006. Daarop mailde BDW me terug met de melding dat hij dit niet kon aanvaarden en dat we zouden levenslang geschorst worden als we doorgingen. Ik heb hem toen geantwoord dat de zaak doorging zoals gepland. Daarop werden we geschorst.

Je moet dus absoluut geen compassie veinzen over dit voorval.

Tot slot wil ik je nog meegeven dat panda het als zijn levenswerk beschouwt het VB te vernietigen. Het besef dat hij er nooit zal in slagen dit te bewerkstelligen verheugt me mateloos. Het VB is en blijft een democratische partij. Tot spijt van wie 't benijdt.
Ah bon. Blabla en boinkboink C4.
Compassie niet gewenst. Genoteerd & gesnopen.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden