Los bericht bekijken
Oud 1 december 2013, 22:51   #24
Clearly view
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 november 2013
Berichten: 643
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Van Artevelde Bekijk bericht
O zo fout geredeneerd....
Want in een Verenigd Nederland hoef ik immers niet samen te leven of om te gaan met Amsterdammers, net zoals iemand uit Breda nu niet moet samenleven of omgaan met Amsterdammers.
Ik woon zelfs met mijn vriendin niet samen.
Men gaat natuurlijk om met wie men wil.

Het belang van een Verenigd Nederland zou uiteraard liggen in een gemeenschappelijk belang.

Het zou bovendien de ultieme wraak op de Franse politiek zijn die de Nederlanden deed uit mekaar drijven en dat van in het begin tot op het einde van de Belgische revolutie.
De splitsing van de Nederlanden was geopolitiek in het belang van onze eeuwenoude aarts- en erfvijand en enkel en alleen reeds daarom per definitie in ons beider nadeel.
Maar niet uitsluitend daarom, uiteraard. Wij hadden in de G7 kunnen zitten ipv van Italië, als voorbeeld van de macht, invloed en uitstraling die we zouden kunnen gehad hebben.
Vandaag in een draad die posthoogte went te nemen over de toekomst en over België spreken van aards vijandschap. Drink eens een beetje plat water aub dat Uw maag zo zuur niet opborrelt, het is echt niet goed hoor.
Clearly view is offline   Met citaat antwoorden