Discussie: De ideale wereld
Los bericht bekijken
Oud 13 september 2005, 22:58   #112
skailimiet
Vreemdeling
 
skailimiet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2005
Locatie: belgie
Berichten: 66
Standaard SmallF's

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF
Ik vond de zinssnede "De Dehaene-doctrine" (ala Sus en Wis) al grappig genoeg.
Mensen die mij kennen weten trouwens dat ik de woorden "voorstander" en "Dehaene" nooit in één serieuze zin zou gebruiken.

[size=1]P.s. Ik ben elke avond moe....[/size]
[size=1]Slapeloosheid is een pest.[/size]
pfffww goed nieuws ! ik vreesde al dat je om een voorbeeld ging vragen en ik kon er niet onmiddellijk eentje bedenken.

dus BigF ne knoop erin, geen SmallF'jes op het forum hé. Dat is niet naar het gedachtengoed van de ideale wereld.

is geboorteperking dan weer enkel iets voor de communisten ? ik ken echt geen partij die dat punt heeft.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by skailimiet on 14-09-2005 at 00:01
Reason: communisten
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF
Ik vond de zinssnede "De Dehaene-doctrine" (ala Sus en Wis) al grappig genoeg.
Mensen die mij kennen weten trouwens dat ik de woorden "voorstander" en "Dehaene" nooit in één serieuze zin zou gebruiken.

[size=1]P.s. Ik ben elke avond moe....[/size]
[size=1]Slapeloosheid is een pest.[/size]
pfffww goed nieuws ! ik vreesde al dat je om een voorbeeld ging vragen en ik kon er niet onmiddellijk eentje bedenken.

dus BigF ne knoop erin, geen SmallF'jes op het forum hé. Dat is niet naar het gedachtengoed van de ideale wereld.

is geboorteperking dan weer enkel iets voor de communisten ? ik ken echt geen partij die dat punt heeft.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF
Ik vond de zinssnede "De Dehaene-doctrine" (ala Sus en Wis) al grappig genoeg.
Mensen die mij kennen weten trouwens dat ik de woorden "voorstander" en "Dehaene" nooit in één serieuze zin zou gebruiken.

[size=1]P.s. Ik ben elke avond moe....[/size]
[size=1]Slapeloosheid is een pest.[/size]
pfffww goed nieuws ! ik vreesde al dat je om een voorbeeld ging vragen en ik kon er niet onmiddellijk eentje bedenken.

dus BigF ne knoop erin, geen SmallF'jes op het forum hé. Dat is niet naar het gedachtengoed van de ideale wereld.[/size]
[/edit]
__________________
water water water water WHOEHAAA een mosterdbad, snel !

Laatst gewijzigd door skailimiet : 13 september 2005 om 23:01. Reden: communisten
skailimiet is offline   Met citaat antwoorden