Los bericht bekijken
Oud 7 oktober 2017, 11:33   #8693
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dat heb ik ook nooit gezegd, dus je hoeft mij niet te corrigeren.

Herlees mijn post nog eens en geef dan een deftig antwoord.
Je hébt een deftig antwoord gekregen. Een waarmee ik jouw leugens heb ontkracht.

De EU heeft er geen énkele verdienste aan dat Tsjechië en Sovakije, gedwongen door de verkiezingsuitslag, besloten om te scheiden. De EU zal er ook geen énkele verdienste aan hebben als Catalonië zich van Spanje afscheurt door geweld met geweld te beantwoorden. Als er bloed zal vloeien mag jouw stilzwijgende Europa (zwijgen is toestemmen) zich daarvoor op de borst kloppen.
De manier waarop de EU met haar macht omgaat berust op pure willekeur. De EU heeft bewezen dat ze beide delen van een gesplitst land toelaat om lid te worden.
De EU heeft bewezen dat ze landen die niet beantwoorden aan haar criteria toelaat.
De EU bewijst elke dag opnieuw dat ze landen die eruit willen stappen op alle mogelijke manieren dwarsboomt. D?*t toon ik aan, maar daar lees jij, zoals altijd, overheen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden