Los bericht bekijken
Oud 1 april 2017, 23:20   #70
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
daar ging het niet over en dat je mij moslimextremist noemt is uiteraard een poging tot humor neem ik aan

het ging over de dictatuur in egypte
de moslimbroeders die folteren/censureren is slecht en verwerpelijk en da mag niet, daar ga ik uiteraard mee akkoord.
of ze dat effectief doen? ze hebben de macht nooit gehad dus per definitie weet ge da niet en zijt ge afhankelijk vd propaganda (oa bangmakerij leger)

het leger dat hetzelfde doet en effectief foltert (geen propaganda)? da's natuurkundig blijkbaar het enige alternatief tegen de moslimbroeders dus is het ok als zij folteren want da's goed voor de bevolking

da moet ge toch eens uitleggen dat verder gaat als:" islam is slecht daarom moogt ge ze opsluiten/folteren/...
Moslims hebben ander gedachtegoed als ik daarom mag dat
...

de moslimbroeders zijn democratisch met een vrij grote meerderheid verkozen.
als ge democratie roept kunt ge niet bij elke uitslag die u niet aanstaat roepen dat er een dictator/bezetter/onderdrukker moet komen of dat de dictator die er is niet veroordeeld mag worden omdat hij goed bezig is

Hitler werd ook democratisch verkozen, net als Erdogan. Wat vind je van Erdogan? Je hebt m'n vorige vragen al ontweken, als je deze ook ontwijkt weet ik genoeg.
Men heeft de broeders een kans gegeven en ze hebben het grandioos verknald. Toppunt was de benoeming van iemand die betrokken was bij een aanslag tegen toeristen in de jaren 90 als goeverneur van Luxor.

Men heeft gewoon de strategie van de moslimbroeders door. Aan de macht komen door allerlei beloftes en vrijgevigheid in de arme wijken. En eens aan de macht die consolideren, tegenstanders uitschakelen, en dan de Shariah invoeren. In België hebben veel politici dat niet door, ze staren zich blind op de inderdaad gevaarlijke salafisten, maar zien het sluipende vergif niet.

Denk je bvb. dat moslimbroeders geen zeg hadden in dit debat rond verdoofd slachten? Het zijn de moslim broeders die nyet zeiden, en dus volgde de moslim executieve.

Laatst gewijzigd door tomm : 1 april 2017 om 23:37.
tomm is offline