Los bericht bekijken
Oud 24 april 2017, 22:26   #162
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.124
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
marginaal? 10 �* 20% mag je marginaal noemen, daarom wordt het niet onnatuurlijk.
alsof seks enkel dient voor de voortplanting , dat denken de katholieken in Rome ook

nu goed,
je hebt aangegeven dat je de nieuwe Russische wetgeving om homo's te bestraffen en vervolgen niet ok vind. voor jou een ontzettend grote stap om het geliefde Rusland, vooral z'n dictator, niet hersenloos en onvoorwaardelijk op het blinde af te verdedigen
Ik bekritiseer Poetin al lang, maar nu niet meer omdat hij echt goede dingen gedaan heeft, zoals de verrottingsstrategie van het Westen in Oekraïne en het Midden-Oosten tegengewerken.
Homo's bestraffen en vervolgen hoeft niet, daar ben ik tegen, maar voor mij hoeven gay prides OOK niet. Er bestaan toch ook geen "hetero prides", waar viriele mannen met vrouwen met dikke borsten staan te neuken op het podium? Poetin is misschien een dictator, maar het kon veel erger. Rusland is nu een veel gezonder land dan 17 jaar geleden. Dat kun je niet weten tenzij je de situatie kent. Het Westen gebruikt gewoon jullie homo's om geostrategische redenen. De homo's kunnen hen echter gestolen worden als die niet van pas komen, zoals de homo's in bvb. Saudi Arabië.
tomm is offline