Los bericht bekijken
Oud 21 februari 2005, 18:17   #55
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marco
Weet u wel wat de gevolgen zijn van een minder aantrekkelijke beleggingsmarkt voor woningen? Besef je wel wat de gevolgen voor u zijn?

Ik als - ahum - kapitalist zal mijn centjes ergens anders in beleggen met een dan voor mij aantrekkelijk rendement.
U zal als arme nog minder keuze hebben en nog hogere huurprijzen moeten betalen. Immers verhuurders zullen bijkomende niet-financiele eisen stellen zoals een stabiel inkomen, een behoorlijk werk, een goede track-record van huren, niet sociaal marginaal zijn, enz. U zet uzelf in de koude.

Laat de woningmarkt vrij.
Vraag maatregelen om uit uw generatiearmoede en kansarmoede te komen.
Geef uzelf kansen, vraag geen marginaliserende rechten.
wie zegt er dat ik uw huis wil of nodig heb
maak een deel van de grond vrij
geef me een lapje
liever een caravan erop die van mij is dan uw huis erop
dat geeft perspectief
bouw ik er een schuur op dan is die ook van mij
een rede om mijn eigen omstandigheden te verbeteren en daar ook voor te werken
nu heb ik er geen bal goesting in om mijn huurhuis te repareren
het is toch niet van mij
en ik vindt dat ik al genoeg betaal
moest ik geld hebben voor een nieuwe badkamer dan legde ik dat liever tien jaar opzij om het dan te kunnen spenderen in mn eigen huisje
hoe zou je zelf zijn

geef mij geen hulp
gun mij gewoon vrijheid
en zelfbeschikking

een links liberaal
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline