Los bericht bekijken
Oud 18 juni 2005, 13:14   #23
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie
Waarom moet belgië uiteen vallen omdat een paar waalse politici niet weten waar mee ze bezig zijn.
Laten we gewoon deze politici buitenwerken ipv dit land in 2 te splitsen.
Goed idee!!!! Laat ons de democratische verkiezingsuitslagen in Wallonië maar totaal negeren! Tout pour la Belgique, n'est-ce pas?

Citaat:
De grootste troef van wallonië word niet goed benut en dat is namelijk het toerisme.
Wallonië met zijn prachtige natuur en vele oude gebouwen,kastelen en burchten en steden vormen een sterke troef maar helaas word dit niet ten volle benut.
En hoe kan dit nu een troef zijn voor Vlaanderen?

Citaat:
Een ecologisch verantwoord toeristisch beleid is een noodzaak.
Vervang de oude staalfabrieken door mooie hotels,musea's en leuke woonbuurten en breng in deze oude industriegebieden terug groen en je hebt werk voor duizenden mensen.en verfris de waalse steden en verlos hen van de criminaliteit door een harde aanpak van deze criminaliteit.
Het is allemaal zo simpel he?

Citaat:
ipv van die oude nationalistische gevoelens terug boven te halen zouden we beter kijken naar onze gelijkenissen en niet naar de verschillen.
Enkel oud belgisch nationalisme is toegestaan natuurlijk

Citaat:
1 groot europa en daarna 1 grote wereld dat moet het streefdoel zijn van alle mensen in europa en later de wereld.
Ah ja... België heruitgevonden als nucleus van Europa. Heb ik eens een onderwerp over geschreven waarin de belgicisten enkel wat giftige reacties konden schrijven. Toch wel vreemd dat die nucleus ontstaan is uit separatisme en zich heeft kunnen handhaven door het negeren van 60% van de bevolking... Tot zover de mythe van de nucleus België...
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline