Los bericht bekijken
Oud 26 juni 2009, 19:59   #913
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Als Planck zijn zaken verstaanbaar zou maken a la Kaku, zou ik hem misschien beter kunnen volgen in zijn waarheid.

Planck leverde tenminste nog een bijdrage en deed een stellingname ... daar Kaku _ zover dat kleine stukje me kan vertellen _ heeft het wel wat makkelijker want hij neemt, als m'n puntje bij paaltje beschouwt, net geen stelling in.


Citaat:
Naar waarheid op zoek? Ja, maar niet obsessief. Ik kan u echter perfect uitleggen, verantwoorden, aantonen waarom ik na 47 jaar, van pure mainstreamer ben beginnen overhellen naar het "believerskamp" wat betreft heel veel zaken. Heb ik al -meen ik- eens vermeld. Maar daarvoor zou ik bijna een week lang met u direct moeten kunnen praten oog in oog, tussen pot en pint, om een en ander te staven. Het is m.i. hier zo goed als onmogelijk iets bijzonder grondig te bespreken, uit de doeken te doen, etc.
Dat geloof ik gerust ...
De vraag is echter of na die week _ en gedurende de talloze en ellenlange topics die hier lopen heb je toch al menig spreekuurtje achter de rug _ je mij ook zou kunnen overtuigen.
praha is offline   Met citaat antwoorden