Los bericht bekijken
Oud 19 december 2011, 23:37   #15
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Aangezien er een draad is over de vuile tactieken van N-VA.
Is het niet meer dan logisch om hier een draad te starten over het tegenovergestelde.

Een voorbeeld van die vuile tactieken is ronduit liegen.
Een greep uit de leugens:
BDW is de fuhrer.
BDW is de gouwleider (in feite een allusie op voorgaande in mijn ogen)
BDW is langs de kant gaan staan
Er gaat een 5% groei zijn aan inkomstenbelasting
We hebben een goede begroting gemaakt op basis van goede schattingen
...

Pé Stuyck toch.

Bart De Wever is helemaal de Führer niet. De laatste persoon die zich die titel toemat, vertoeft al lang niet meer in dit ondermaanse. Daarentegen is het wel zo dat meneer Siegfried Bracke steevast verwijst naar meneer De Wever als "onze leider". Ga dus grienen bij Bracke.

Bart De Wever is helemaal geen Gauleiter. Ik durf meneer De Wever al eens liefkozend de grote gouwleider noemen. Hiermee bedoel ik dat hij aan het hoofd van de gouw staat, volgens Tolkien een streek waar een klein volkje leeft met uiterst lange tenen. Ga dus neuten bij Tolkien en de Vlamingen.

Bart De Wever is vanzelfsprekend aan de kant gaan staan tijdens de regeringonderhandelingen in juli 2011. Dat jij dit nu nog altijd niet beseft. Jan Jambon heeft dit in diens onmetelijke wijsheid zelf bevestigd. Ga dus mekkeren bij Jan Jambon; of ga het desnoods aan "jullie leider" (dixit Bracke) vragen.


Anderzijds valt het niet te ontkennen dat NV-A haters zich van allerlei vuile tactieken bedienen. Zelf geen NV-A hater zijnde - ik hou van die dotjes van vlaams-populisten, echt waar , scoutseer - moet ik toch vaak vaststellen dat er vuile spelletjes gespeeld worden met de NV-A. Mijn hart bloedt dan telkens voor die arme doetjes. Scoutseer !

Ik denk bijvoorbeeld aan die keer toen Frank Vandenbroucke Danny Pieters afdroogde tijdens een debat met Phara. Schandaleus hoe die rooien van de vrt die nitwit van een Pieters verleid hadden tot een debat met een klassebak als Frank.

Ik denk bijvoorbeeld aan die keer dat meneer Brackes intieme lingerie bepoteld werd door Gentse gerechtsdienaars. Het is 's mensens constitutioneel recht om strings, boxershorts, Y-fronts, etc te dragen zonder dat de politie daar uitstaans mee heeft.

Ik denk bijvoorbeeld aan Kim Geybles en hoe die het NV-A in diskrediet probeerde te brengen met toek-toeks, Bas en vitamine supplementen. Gelukkig sprong Danny toen ook weer bij.

Ik denk bijvoorbeeld aan die keer dat iemand aan jou xenofobe uitspraken ontlokte. Jij beweerde bekommerd te zijn om de Grieken, maar niet te malen om de Walen. Jij en ik weten dat iedereen aanspraak mag maken op een aantal persoonlijke aberraties, dus een snuifje xenofobie moet op tijd en stond kunnen.

Maar hoefde jij daar nu werkelijk een draad voor op te starten? Je gaat er alleen maar hartzeer en maagzuur aan overhouden, want nogmaals : mensen - of dit nu Barthuggers zijn of niet - bedienen zich van vuile tactieken. Ik kan het weten.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 19 december 2011 om 23:45.
4x10E6 is offline