Los bericht bekijken
Oud 19 december 2016, 23:47   #27
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Thumbs down 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

eerst frankrijk zoiets nu in hart duitsland op kerstmarkt, duidelijk anti christelijke motieven, wraak op blanke christelijke kruisvaarders, ja de rest kan een ieder raden.

best link zeg, elke dag zie ik radicale moslims hier in mijn flat en de buurt delft zuid, elke gematigde moslim kan overnight he opeens toch radicaliseren als hij door een mekkaanse djinn bezeten raakt en winti krijgt. Hopeloos zeg.

waar zijn wij mee bezig???

bloedige aanslag kerstmarkt hartje duitsland. .... holy shit zeg, dit doet mij toch pijn, duitsland , het ooit zo machtige duitsland is nu een hoer geworden die verkracht en in de bek gepist wordt door stelletje woestijn barbaren met besneden mini pikkies. holy shit zeg, JeZus moet snel terug komen of Wieroe moet even zijn oom adolf hitler gaan halen uit Narak he de hindoe hellewerelden, even ommetje vliegen met zijn katten Vimana he.

by the way, Wieroe is een alien die in kattengedaante nu vermomd is op aarde en hij heeft mij dus nu alle kennis geven die in al mijn teksten en boeken staat. Ik ben feitelijk allang gestorven, mijn bruine lijk schrijft nu dit in feite.

T-Nanda en Wieroe
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline