Los bericht bekijken
Oud 28 mei 2017, 21:54   #2800
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Een vennootschap mag maar een beperkt aantal van de aandelen in eigen bezit hebben. Elk aandeel dat wordt ingekocht bovenop de toegestane maximum houdt wettelijk op te bestaan en leidt tot een vermindering van het maatschappelijk kapitaal. Een vennootschap die al haar aandelen opnieuw inkoopt, houdt van rechtswege op te bestaan wegens gebrek aan extern kapitaal.

Dus wat is het voordeel van een vennootschap die ophoudt te bestaan? Buiten dat dit weer een frauduleuze (en strafbare!) manier is om schuldeisers te belazeren?
een totaal onbekende mannier om een vennootschap te vereffenen en te ontbinden.
Is de mannier om toekomstige schuldeisers te ontlopen ,in casu de boete van 300 procent op mijn panama constructie.
Ook wordt het nu een probleem om de 6.800.000 EURO die beslagen is ook effectief verbeurd te verklaren ?????
Dus men kan mij wel veroordelen voor de panama constructie maar niet mijn aangeslagen geld verbeurdverklaren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als men het proces begint ben ik daarna terug multimiljonaire want de som kan niet verbeurd worden verklaard en door de uitspraak van het vonnis zonder verbeurdverklaring heb ik al mijn geld terug !!!!!!!!
of kan jij een mannier bedenken hoe een vennootschap zonder vereffenaar ,dus ook geen passief vereffenaar kan voor de rerchtbank gedaagd worden om de aangeslagen sommen verbeurd te verklaren ??
REDEN GENOEG DUS OM DEZE CONSTRUCTIE TOE TE PASSEN .
Ze is uniek ,niemand heeft dit ooit gedaan en heb er al veel klanten mee geholpen.

VOOR PANAMA PAPERS

https://www.9lives.be/forum/economie...structies.html

http://oronieuws.blogspot.be/2013/04...schap-uit.html
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 28 mei 2017 om 22:04.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden