Los bericht bekijken
Oud 9 mei 2017, 07:05   #10
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Tja, een rol van 10 zakken (restafval) huisvuilzakken kost hier 7,5€, en voor een kleinere rol is het 5€ per 10 zakken.

Ikzelf gebruik gemiddeld 2 rollen huisvuilzakken per maand, dat is best veel voor iemand die de eindjes aan elkaar dient te knopen. Soms is het zelfs zo geweest dat ik tegen het einde van de maand m'n vuilnis in gewone plastiek zakken in de kelder opstapelde omdat ik anders niets meer over had voor de boodschappen :s

Eigenlijk schandalig gezien het evengoed met zeg maar van die donkere zakken zou kunnen zijn aan nog geen 1€ per rol, dus dikke afzetterij als je het mij zegt.....

Het zou goed zijn moest daar vanuit politieke hoek iets aan gedaan worden. Vandaar ik er een topic over open. Zo hoop ik op termijn die 7,5 en 5€ zakken te laten afschaffen. Want alles wordt duurder en de burger wordt enkel maar meer & meer uitgeknepen. Op de duur gaat men ons nog taxeren voor de lucht die we uitademen.


Discuss please. Wat vinden jullie hiervan? Thanks ^^

Wederom een prachtige post waaruit blijkt dat je niet veel van de wereld kent

De prijs van de huisvuilzakken is hoger dan de kost van de plasticzak. De afhaling en verwerking zit daar ook in verrekend. En ik kan u zelfs zeggen dat men daarmee nog niet toekomt. Ik heb zelf nog in de RvB van een afvalverwerker gezeten en de inkomsten op een afvalzak dekt de verwerkingskost ervan niet. Daarom zoeken afvalverwerkers ook altijd andere inkomsten.
Zou men de kosten voor 100% doorrekenen, uw zak zou nog een stuk duurder uitkomen.
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden