Discussie: www.marx.be
Los bericht bekijken
Oud 20 juni 2003, 12:57   #29
Lorens
Schepen
 
Lorens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 454
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
"Waarom hoor ik u niet zeggen dat katholieke scholen een vorm van apartheid is?"
Ik heb nooit een alliantie aangegaan met organisaties die appartheidsscholen willen invoeren. Uw partij, de numero uno wat betreft gelijkheidsretorieken, daarentegen wèl.

Wat dat van die staat betreft: op de vraag 'hebben joden recht op een eigen staat' werd gewoonweg kort 'nee' geantwoord. Ik heb toen niks commentaar gehoord over waterverdeling en tweederangsburgers. Als toevallig iemand van bepaalde andere partijen hetzelfde antwoord zou gegeven hebben, stond binnen de kortste keren de politiek correcte kaste op straat 'antisemiet' te schreeuwen of 'nazi' en dergelijke.

Mag ik u er op wijzen dat ik linkser ben dan de meeste linksen in dit landje. Ik ben namelijk consequent in mijn linkse idealen: gelijkheid, vrijheid van meningsuiting, democratie. De pvda zou maar al te graag andere meningen monddood maken. Ik ben dus zowaar linkser dan de pvda!
'mijn partij' bestaat niet.
Vanuit jouw oogpunt van apartheid, betekend drie zwarten aan nen bushalte ook apartheid.

'nee' is toch een duidelijk antwoord? als je nu nog niet weet dat er iets niet pluis is in israel dan wordt het toch erg zene

al de rest is goeienkoop
Lorens is offline