Los bericht bekijken
Oud 15 september 2016, 04:03   #125
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard finale

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Doen!

Politics mist een unieke kans om zijn leden aantal te verdubbelen (mail naar 350.000 bedrijven en vrije beroepen staat klaar en daar is nu een ander forum goed mee ,en dan maar zagen dat er niet genoeg leden zijn. mijn profiel op google is 28.000 gedownload op 4 maanden ,diverse mensen zonden mij mails dat ze geïnteresseerd waren maar niet konden registreren ?? Er was mij uitdrukkelijk beloofd dat ik enkel zou gestoord worden met mathematisch of juridische vragen (zoals four horsemen) geen nonsens ,gezwam en steeds maar herhalen dat ik veroordeeld ben geweest terwijl ik voldoende aantoonde dat ik jaren gezocht was wegens mijn speciale aanpak van wet (vind steeds de fouten in de wetten door mijn abstracte wiskundige benadering).Ik had het goed bedoeld hier en jullie toegelaten om in K en K je spelletjes te spelen (ik kan tegen kritiek en heb gevoel voor humor) Ik vroeg enkel 1 draad om net zoals Galois in de tijd te bewijzen dat mijn verhaal gesteund was op echte toepassing van wiskunde.Het is nu verbrod en mijn zin is over , ik zoek en vind wel een ander forum die mijn draad zal beschermen en spammers weren. Politics heeft een unieke kans gemist.
Ik plaats nog even wat was overeengekomen met Politics be

Beste forumgebruikers,

Gelieve hier on topic te blijven en het gespam voor K&K te reserveren.
Wie eventuele redeneerfouten of wiskundige anomalieën wil aantonen, mag dit hier doen, maar dan wel zonder persoonlijk te worden.
Hou het zakelijk en wetenschappelijk voor zover mogelijk en als dat niet lukt schrijf hier dan niets.
Mag ik ook aan iedereen vragen om (spot)prentjes die niets inhoudelijks aan de discussie toevoegen achterwege te laten?

Dank bij voorbaat
Pontifex.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 15 september 2016 om 04:06.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden