Discussie: Banmeldingen II
Los bericht bekijken
Oud 6 september 2017, 21:00   #16085
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
Geweldloze wijze, knuppel... Je zit hier mijn punt kracht bij te zetten hoor...
Noppes. Jouw punt was dat er een eind kwam aan de overheersing door vreemde mogendheden dankzij de separatisten van 1830. Nederland kan je moeilijk een vreemde mogendheid noemen. De enigen die niet onder Nederlands bewind wilden leven waren Franstaligen.
Hoe je het ook draait of keert, het circus dat uit het gewelddadig separatisme van 1830 ontstond is nog steeds een circus. Als er niet meer gevochten wordt ligt dat uitsluitend aan de slaafse onderdanigheid van de "Vlaamse" hielenlikkers van de Belgische francofonie. De Vlamingen wilden geen oorlog in 1830, en dat willen ze nog niet. Franstaligen hebben niet alleen in 1830 bewezen dat ze hun hand niet omdraaien voor een burgeroorlog meer of minder. Midden vorige eeuw was het weer bijna zover. Dat het toen niet op oorlog uitdraaide is aan de lafhartige onderdanigheid te danken van "Vlaamse" politici.

Citaat:
Mooi zo, als ze dat samen democratisch hebben beslist is er geen reden om daar commentaar op te geven.
Jij maakt het je zoals altijd gemakkelijk. Zo kennen wij je. Je weet maar al te goed dat de beslissing die de politici in Tsjecho-Slowakije namen niet het resultaat was van een referendum over de splitsing van het land maar van het feit dat er geen regering meer kon gevormd worden. [/b]

Citaat:
Democratisch zal het zijn als daar een meerderheid voor gevonden is in het spaanse parlement, en dan zal dat uiteindelijk wel het resultaat worden.
Je weet verdomde goed dat hetgeen de Catalaanse meerderheid beslist aan de reet van het Spaanse parlement mag roesten.

Citaat:
Dreigementen met burgeroorlog werken enkel op de lachspieren. Zelfs de peilingen geven geen meerderheid binnen regio catalonië, laat staan als het beslissende niveau (=spanje) erover moet oordelen.
Een scheet in een fles...
Het ware aard van het beestje komt eens te meer boven.
Voor jou is "het beslissende niveau" het Spaanse parlement. Voor een democraat die naam waard is dat de Catalaanse bevolking.
We zullen zien of de Catalanen zich geweldloos neerleggen bij het dictaat van het Spaanse parlement. Ik weet uit ervaring dat Spanjaarden, van welke regio ook, geen onderdanige Vlamingskens zijn.

Citaat:
Interessant. Niet lang geleden klonk het dat PS vragende partij ging zijn, jouw theorie was dat er geen federale regering meer zou kunnen gemaakt worden, en nu zijn het de transfers die op magische manier zouden uitdoven en zo een mystiek plan B in gang steken dat België doet stoppen ?
Wat gaat het volgend jaar zijn ?
Liegen en andermans woorden verdraaien gaat jou bijzonder goed af.
Het was wel degelijk de PS, meer bepaald Laurette retteketet, die dreigde met plan B.

Ik ben niet de enige die inzag dat het steeds moeilijker zal worden om een werkbare federale dinges te kunnen vormen. Met dank aan Di Rupo, voorzitter van de PS. In politiek Brussel is het leuk vertoeven de dag van vandaag.

Je mag mij quoten waar ik beweer dat de de transfers op magische wijze zullen uitdoven. Wat ik wél heb laten verstaan is dat niet de geFlipte vvorst Belgique nog samenhoudt maar de transfers. De dag dat die ophouden te bestaan, om welke reden dan ook, is het afgelopen met jouw geliefde apenland. D�*t heb ik gezegd.
Toen Leterme minister-president was liet hij al horen dat de transfers geen tien jaar meer konden blijven duren. Dat was nochtans de vraag van Waalse minister-president. Die tijdspanne werd intussen al enkele jaren overschreden. Beide politici zochten lucratiever oorden op. De "Vlaamse" omdat hij zelfs als premier buisde, en de Waalse wegens corruptie.
Aan de transfers werd niet geraakt. Dankzij de onderdanige, lafhartige houding van, zoals we dat gewend zijn, "Vlamingen" die geen oorlog willen uitlokken.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 september 2017 om 21:05.
Knuppel is offline