Los bericht bekijken
Oud 1 juli 2017, 15:59   #34
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Hier zijn we het dan sluitend over eens.
Ook ik vind dat De Wever teveel hooi op z'n vork neemt.
Het gaat er mij niet om dat De Wever teveel hooi op zijn vork neemt.
Het gaat er mij wél om dat politici van de traditionele partijen nog véél meer hooi op hun vork namen en dat ik daar nooit iemand kritiek op heb weten geven.

Ik ben zwaar allergisch voor hypocrisie.

De échte mandatenkoningen (de dikst betaalde) zitten bij de rooien en de blauwen. Zowel Nederlandstalige als Franstalige.

Ik herinner mij dat Verhofstadt iets aan de cumuls ging doen. Hij was twee legislaturen premier, maar noch van de decumul, nog van zijn andere beloftes (invoering bindend referendum, rechtstreekse verkiezing burgemeesters, afschaffing stemplicht, géén stemrecht voor buiten-Europese vreemdelingen,enz..) is iets in huis gekomen. Verhofstadt cumuleert vandaag zélf een hele resem zwaar betaalde mandaten, maar heb jij d�*�*r al iemand op horen vitten?

Als er werk was gemaakt geworden van de decumul door de traditionele machtspartijen had De Wever vandaag geen kans gemaakt op een aantal goed betaalde mandaten. Maar nu de N-VA in de macht deelt heeft plots iedereen de hypocriete muil vol over de mandaten die De Wever cumuleert.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 juli 2017 om 16:00.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden