Los bericht bekijken
Oud 17 november 2022, 21:40   #133
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Het lijkt er op dat dit onderwerp, "flooden" en spam enz. al drie jaar niet meer door de moderatie is bekeken. Jammer. Ik kwam in deze draad terecht nadat ik voor het eerst in jaren op zoek ging naar informatie over de werkwijze van de moderatie in dat verband, n.a.v. ergernis over de vloed aan posts van lid HC op het forum Godsdienst en LO.
Mijn standpunt over HC:
Diens bijdragen blijven beperkt tot het godsdienstforum.
Aangezien we iedereen aan het woord willen laten, mogen we de gelegenheid zéker niet laten liggen om op dit forumonderdeel een zelfverklaarde religieuze profeet zijn ding te laten doen.

De aard van het onderwerp brengt mee dat de discussies heel wat onzin bevatten.
Maar zolang het forumreglement gerespecteerd wordt, daar niet bij ingegrepen.
Het is immers de aard van een forum dat zin en onzin tegenover mekaar geplaatst wordt.


Citaat:
Daarna zou ik graag een automatisch berichtje ontvangen als de melding is genoteerd. Beter nog lijkt mij dat de klachtmelding onder de gewraakte post wordt getoond totdat de moderatie die heeft afgehandeld.
Als de technicus dit automatisch implementeert, dan heb ik daar geen bezwaar tegen.
Voorlopig vrees ik echter dat u er gewoon moet op vertrouwen dat elke klacht bekeken, en geëvalueerd wordt, met een ingreep tot gevolg waar dat nodig is.

Citaat:
Zelf was ik gepikeerd over een berisping met strafpunten voor mijn opmerking "dat is kort door de bocht". Het iseen normale uitdrukking in een discussie.
Dat lijkt me heel vreemd.
Kan u een verwijzing naar die klacht, en discussie geven?
Dan kijk ik dat zeker na.

De moderatie.
Pontifex is offline   Met citaat antwoorden