Los bericht bekijken
Oud 15 juni 2017, 21:02   #36
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt Martel..

Ik dacht dat de VS een bananen republiek in wording was, maar het is er inmiddels 1 geworden mocht ik afgaan op de polarisatie van de samenleving.

Het liegen, bedonderen van de kiezer en vriendjespolitiek aan de top van de piramide die steeds meer verkrijgt maar ook vreest is daar een voorbeeld van.

Ik herinner mij nog hoe Bush I herverkiezing 'destroyed' werd door het 'read my lips' moment.

Trump heeft op een bananenrepubliek wijze de arme (witte) massa bedonderd. Het 'read my lips' moment verbleekt wat Trump zijn kiezers in de Rust Belt Staten heeft voorgehouden.

Afgelopen 24 of 36 jaar is extreem en bedonderen de norm geworden in de Amerikaanse politiek, de pers werkt aan de leiband aan mee en is nu verworden tot een grote puist die op openspatten staat.

Zoals eerder genoemd heb ik in dit topic aangegeven dat Sanders er geen werk van heeft gemaakt tijdens de primairies toen de rallies van Trump op fabrieksmatige wijze werden verstoord. Ook dit onthoofdingsfilmpjes is weer een voorbeeld. Onder andere Sanders had hierop duidelijk, overduidelijk moeten reageren. Niet gebeurd.

Trump gaat hier nu handig op inspelen en kan dit als geen ander..

Zoals eerder genoemd beide partijen hebben boter op hun hoofd...

Amerika is in mijn ogen een gestoorde maatschappij met heel veel burgers die geen uitweg meer zien in hun uitzichtloze bestaan; duidelijk geen West Europees land.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 juni 2017 om 21:06.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden