Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2017, 02:25   #35
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Net als Bouterse is het Westen tegen hem, ze wilden hem vervolgen in Den Haag, en net daarom stemden de Kenianen massaal voor hem. Erg goed is hij niet, daarvoor blijft de corruptie te overheersend, maar ik zie toch enkele positieve ontwikkelingen.
OFF TOPIC

Bouterse heeft 3 x het land naar de financiele afgrond gebracht. Begin jaren 80 -coup-, jaren 90 - stroman Wijdenbosch - en nu dus. Het is voornamelijk door de jeugd gekomen dat sedert 2010 Bouterse aan de macht is, deze hebben massaal op hem gestemd.

Het land maakt nu de ergste crisis mee na de onafhankelijkheid, het inkomen is onderuit gegaan, de armen en middenklasse hebben het heel zwaar, het inkomen ligt nu ca. 2 x van een Kenyaan. Kinderen gaan zonder eten naar school, 2 jaar geleden ondenkelijk. Ps, haal geen cijfers van Suriname erbij, die zijn nu nml allemaal achterhaald ! De inflatie gaat recentelijk heel hard en de lonen stijgen niet tot zeer summier !

Nergens is in Suriname meer een paarse NDP - Bauta -vlag te bekennen. Ik zeg tegen de jeugd "als jij zegt niet bij de decembermoorden was en het daarom irrelevant vindt , zullen wij dan ook maar de holocaust vergeten en de slavernij ? "
Dan zie je die snotapen nadenken.

Maar gvd wat schiet ik ermee op !! Het land is nu een puinhoop. Rovers worden standrechtelijk opstraat door militairen doorzeefd met kogels, zeer onSurinaams maar wel zeer Latijns Amerikans of Afrikaans.

Is dit wat je wil Tomm ?!!

Of geef maar gewoon toe dat je geen snars verstand van Suriname hebt ? Dat laatste lijkt mij beter.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 23 januari 2017 om 02:47.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden