Los bericht bekijken
Oud 19 maart 2017, 21:32   #464
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
We kennen de polemieken van RTL die alles communautair willen maken en vooral met belachelijke verhalen. Tijdens de zomer ga ik zeer vaak naar de Kust en het is van geen enkel belang te weten of ik er "welkom" of "niet welkom" ben. Ik ken zelf een vriend die elk jaar een maand naar de Kust ga : hij heeft dit zeer graag en voor niets ter wereld zou hij dit willen veranderen.
Ik maak veel wandelingen aan de Kust tijdens de zomer en ik kan u verzekeren dat ik er nog steeds Frans - Franstalige toeristen die er onder elkaar in het Frans spreken - hoor. Het feit dat een bepaalde Vlaanderen Franstaligen niet graag heeft, is niet belangrijk aangezien het de Franstaligen niet betreft.
Wetend wat Everytime allemaal heeft uitgekraamd op dit forum is het eerder andersom, en zijn het Franstaligen en rattachisten zoals hij die "de Vlamingen niet graag hebben".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
- Werk in een oftewel 100% Franstalige omgeving oftewel in een omgeving waarvan de grote meerderheid Franstalig is.
-Ga nooit meer naar Vlaanderen met vakantie of zelf voor een dag. Kies liever andere bestemmingen waar je zeker bent dat je er welkom zal zijn.
-Probeer met de tijd minder interesse te hebben voor Vlaanderen en kijk liever richting Frankrijk. In andere woorden, leef vooral in een Franstalige wereld.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=159
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden