Los bericht bekijken
Oud 17 april 2017, 07:34   #42
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

EU: "Turkse autoriteiten moeten een zo breed mogelijke consensus vinden"

Citaat:
De Turkse autoriteiten moeten op zoek gaan naar een zo breed mogelijke consensus na de nipte resultaten van het referendum van zondag en de verstrekkende gevolgen van de grondwetswijzigingen. Dat stellen Europese Commissievoorzitter Jean-Claude Juncker, hoge vertegenwoordiger voor het Europees buitenlands beleid Federica Mogherini en commissaris voor Nabuurschapsbeleid en Uitbreidingsonderhandelingen Johannes Hahn in een persbericht.
Het enige wat de EU landen moeten doen is vanaf NU alle turken terug huiswaarts sturen.

Als het daar dan toch zoveel beter is, wat ga je dan in een ander land stelen of overhoop zetten profiteren van de meeste diensten/jobs die daar aangeboden worden?

Citaat:
Erdogan spreekt over "historische verkiezing" en roept buitenland op om resultaat "te respecteren"
Sorry, totaal geen respect voor, geen greintje.

Ik hoop dat ze die vent alsnog opzij weten te zetten één van de dagen daar die al een even groot gevaar voor de rest van de wereld is als die gek van Noord Korea.

Doen zoals Trump 'dat weet te doen': landen die niet deugen op verboden lijst zetten en niet meer ontvangen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 april 2017 om 07:35.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden