Los bericht bekijken
Oud 13 november 2017, 11:58   #68
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De tijd van knetterende 2taktjes is al even achter ons hoor. Maar ja, er zijn nog steeds een hoop pubers die geloven dat veel lawaai snelheid betekend.
Ik moet eerlijk toegeven, zelfs als amateurtunertje zo'n 29 jaar geleden was ik ook bezig met mijn machine stiller te maken, dan had ik helemaal niet zoveel last van de politie en de rolletjes. Ben ik dan zo'n raar model?
Mijn echtgenote en ik doen het nu toch al 7 jaar dagelijks.

Hey, 'k heb dan toch een vrouwelijk kantje.

Maar ik denk een oplossing te hebben. Ik verbouw de oude motorscooter tot hybride. 'k Heb hier nog een 15kw piek sensored brushless outrunner liggen die ik gerust in een nieuw voorwiel kan hangen. Als die 25 km kan doen op accu dan is het aan onze werkgevers laadpalen te installeren. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik die €2K aan accu eruit kan halen? (als ik die kan aftrekken van de belastingen als zijnde kosten aan de motorscooter, dan is dat vrij snel)
Vespa komt met een electrische vespa uit begin 2018. 100 km rijbereik wordt gegarandeerd (2 h vollen toebak rijden dus).

Maar veel betere acceleraties uiteraard en geen geluid. Wat veel aangenamer rijden is.

Dit gaat een giga hit worden, er rijden in Azie massas scooters rond en die doempen de hele stad vol....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden