Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2017, 20:31   #18
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ach, die oikofoob rechter volgt ook maar de Duitse wetgeving inzake,
jep dat doet ie inderdaad... net zoals ge van rechters moet verwachten...maar blijkbaar was dat niet volgens de zin van de meute toeschouwers in de rechtbank

Citaat:
anders kan ie schnell auf wiedersehn sagen tegen z'n vetbetaalde zitje.
Het zal je misschien verbazen maar rechters kunnen niet zomaar ontslagen worden... dat zou al door een gerechtelijke instantie moeten gebeuren.
Je weet wel scheiding der machten ed... datgene waar je niet erg voorstander van bent als de uitspraak je niet bevalt
Ik vermoed niet dat het in Duitsland er veel anders aan toe zal gaan

Citaat:
Censuur kent vele gezichten en dat publicatieverbod is er één van.
Er is geen publicatieverbod bij mijn weten... noch censuur
De mens heeft kunnen/mogen schrijven wat ie wou en is niet verhinderd geweest en draagt nu de gevolgen
Weer 'gelogen' foei, Diego

Citaat:
Ik vraag me dus af waarom die journo veroordeeld is.
misschien even het vonnis lezen ?

Citaat:
Of vind jij het publiceren van de (aangetoonde en gedocumenteerde) geschiedenis/collaboratie tussen nazi's en moslims ook ''haatzaaiende propaganda' ?
jep²

Dat is nogal wiedes als ge met een historische foto ( waar er overigens geen pixel van gelogen is -> daar gaat het dus niet over ) is de collaboratie van moslims ( dat dan nog binnen de context van die tijd ) misbruikt om het laten voorkomen alsof 'islam=facisme' en daarmee dus de 5 miljoen moslims die Duitsland telt gelijk stelt met nazi's
( dat is idem dito als een onderschrift 'Vlaming=nazi' bij een fraaie foto van Staf De clerq en het Vlaams Legioen )
Dat is inderdaad haatzaaiende propaganda als ge dat zo stelt.
Maar de man is natuurlijk niet aan zijn proefstuk ( net als Wilders) toeen wou eens zien hoe goed hij kon balanceren.
Mis Poes

(terzijde: De term is dan nog vrij ongelukkig gekozen daar facisme en nazisme toch wel weer wat anders zijn)

Het is toch weer zéér verwonderlijk dat alleen/vooral de 'alternatieve pers' ( dat zijn dus diegenen met hun 'alternatieve waarheden' ) hier over bericht en roept over censuur en het einde van de vrije meningsuiting terwijl zij zelf de eerste zijn die zeggen dat we haatsprekenden imams & internetsites desnoods manu miltari hun kop moeten doen laten houden.

Laatst gewijzigd door praha : 28 augustus 2017 om 20:33.
praha is offline