Los bericht bekijken
Oud 8 februari 2013, 14:08   #91
porpo
Europees Commissaris
 
porpo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2009
Berichten: 6.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Hier zit jij totaal maar ook totaal fout . U denkt als een moslim , ik niet . Ik heb geen afgunst ten aanzien van een andere religie , ik wil alleen geen oorlog , geen geweld , geen overheersing, geen dreigingen.
Hoe zo, jij denkt anders?
Niemand wil oorlog, geweld of dreiging maar overheersingsdrang is onvermijdbaar. Uwe geest par example heeft altijd de drang om uwe intellect en lichaam te domineren. Met een ander woord: prevaleren is eigen aan de mens. Ik denk dat de Jamaicanen, anderen in de buurt of afkomstig uit deze regio hun suprematie in sprint niet van plan zijn om op te geven.

D'ailleurs, wij praten hier ni over religie maar over aanhangers van religie en uwen "westen". Jij bent hiermee bezig "westen" vs "heethoofden" of "moslims", terwijl ik zelf niet in deze versus geloof. Integendeel, ik denk dat het "westen" waar u het over hebt een ideaal is, min of meer een soort kalifaat, en dat hebt u slechts in u hoofd en in hoofden van nationalisten in Europa naast tpm in VS. De realiteit en geschiedenis vertellen een ander verhaal: er leven meer Europeanen buiten Europa (Afrika, Noord en Zuid-Amerika) dan niet-Europeaan in Europa. Deze realiteit en geschiedenis vertellen ons dat "wasmachine maken" extreem veel van doen heeft met overheersing, oorlog, geweld en dreiging.

Hoe en wat ga je zelf moeten uitzoeken hoor.

Enfin, wij zijn allemaal tegen profiteren, de enigen die lui mogen zijn en van sociale zekerheid mogen profiteren zijn de Congolezen. De rest moeten hun best doen en hard werken. En in mijn filosofie en credo zijn niet alle niet-moslims (joden, christenen, hindoeïsten, boeddhisten, pantheïsten, agnosten, atheïsten ..) ongelovigen laat staan vuile ongelovige honden. Maar de militante vijanden en bashers van islam en moslims, die al het ergste anoniem of openbaar zeggen en doen, zijn in mijn ogen varkens (figuratief gesproken).
porpo is offline   Met citaat antwoorden