Los bericht bekijken
Oud 27 juni 2004, 08:31   #282
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Correctie: blijkbaar vinden zoveel mensen dat de definitie die sommigen gebruikten om het woord "racisme" te omschrijven niet klopt. Terecht. Racisme betekent dat men iemand van een ander ras als minderwaardig beschouwt juist omwille van de huidskleur. Welnu, d�*t heeft niets met het Vlaams Blok te maken. Voor een streng inburgeringsbeleid zijn, voor een immigratiestop, enz. is duidelijk geen racisme. En zo oordeelde ook de kiezer.
Jaja, hier gaan we weer : Hebt u het arrest gezien?
Staat bol van bewijzen op welke grond het VB veroordeeld is.
Best mogelijk dat U voor een strenger beleid bent, immigratiestop edm. maar het vlaams blok is veroordeeld nav hun systematische stigmatisering, aanzetten tot discriminatie, verkondigen van rassenhaat.
Zoals oa. en dit is al de x-tigste keer dat ik dit voorbeeld aanhaal : het vergelijken van een allochtone politie-agent met oa een pedofiel.
En als ik de vele hatelijke opmerkingen tav de allochtonen hier lees zie ik dat hun propaganda-machine al heel goed werk heeft verricht.
1.000.000 kiezers hebben de 'bewijzen' van de onrechtvaardige rechters van de tafel geveegd.
Oriana beweert dat de houding van het VB tegenover vreemdelingen gelijkaardig is aan die van massamoordenaar Leopold II tegenover de zwarten in 'zijn' Congo.
En Oriana maakt zich druk over 'hatelijke opmerkingen'. Hoe fijngevoelig kun je zijn!
luc broes is offline