Los bericht bekijken
Oud 20 januari 2014, 23:38   #20
Sjaax
Europees Commissaris
 
Sjaax's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2006
Locatie: tussen het stemvee
Berichten: 7.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Ik merk wel dat ik in technisch opzicht achterop raak. Onze club had - toen ik nog werkte - een veelvoud aan informatie, maar nu ik 'afscheid van de wapenen' heb genomen is ook het infokanaal opgedroogd.
Maar tot op heden heeft niemand een antwoord gegeven waarom al die vertragingen rondom de F-35 zijn ontstaan behalven dan dat het project door de VS is geaborteerd.
Wellicht te weinig omkoopgeld betaald, of, misschien juist teveel - wie zal het zeggen.

Ik zou toch opnieuw pleiten, voor een euroconsortium. Amerkanen zijn en blijven onbetrouwbaar ten aanzien van afspraken en leveringen. Daar zijn ze tenslotte anglo-saksen voor.
Ook de politieke elementen in Europa zelf zijn schuldig aan het verlate optreden. Enerzijds door hun grenzeloze ondeskundigheid, anderzijds door zware bezuinigingen, door dezelfde politieke klungels doorgedreven.

Stel dat de VS zich tegen Europa richt, en dat scenario ligt er, wat gaan de politieke klungels dan ondernemen? Je kunt niet �* la WW2 even een vliegtuigje bouwen in twee weken.
Europa - in politiek opzicht - bestaat niet!

Je veronderstelling zou moeten luiden: stel dat de VS zich tegen Belgiek richt.

(Also sprach Zarathustra wieder.)
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden