Los bericht bekijken
Oud 19 april 2004, 17:39   #13
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pie
Ik denk dat al alle dokters die bij gvhv werken al last gehad hebben van deze jongens, al dertig jaar processen aan hun been, schorsingen, boetes,...
wat je "GVG is een mooi voorbeeld hoe de mens in het kapitalistisch systeem vrijwillig perfect sociaal kan zijn"" noemt!!!!
En laat dat nu net geen bal te maken hebben 'het kapitalistische systeem'! Dat zijn nu eenmaal allemaal maatregelen en acties genomen of mogelijk gemaakt door de staat en in een kapitalistisch systeem is er geen sprake van een staat. Mocht België m.a.w. daadwerkelijk een kapitalistisch land zijn dan zou u zoveel GVHV en soorteglijke mogen oprichten als u maar kan dromen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pie
En als we in het kapitalisme allemaal perfect sociaal zouden kunnen zijn, waarom kan ik dan nog altijd niet naar een groepspraktijk van GVHV gaan in mijn gemeente?
U kan dat naar alle waarschijnlijkheid niet omdat we hier nu eenmaal niet in een kapitalistisch systeem zitten.
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline