Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2017, 05:23   #58
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Moest zij gaan procederen zijn geweest tegen haar werkgever omdat ze geen alcohol will verkopen, dan had ik geschreven, bol het af.

De wet is de maatstaf, niet het buikgevoel en zeker gezien de werkgever in dit geval een akkoord sloot met de werkneemster en waarschijnlijk ook de andere werknemers, gezien het anders toch niet zou functioneren en de klanten nog steeds in de mogelijkheid zijn aan een andere kassa hun aankopen te doen.

Nog niet goed genoeg, bol het af, genoeg andere zaken die alcohol verkopen.
Het doet er dus niet toe of iets redelijk of onredelijk is. U hebt gelijk, u hebt het staatsgeweld aan uw zijde. Dat is uw argument : ik heb gelijk want ik heb het geweld van de staat aan mijn zijde en alle anderen kunnen dus maar beter zwijgen, de wet moet blijven zoals ze is en daar mag niet aan geraakt worden en dus moeten ze het afbollen.

Verander misschien uw nick naar Bolaf. Ge gebruikt dat woord precies nogal veel.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden