Los bericht bekijken
Oud 12 september 2017, 14:03   #250
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Anna zal je uitleggen dat dat allemaal maar voor de campagne is. Eenmaal de verkiezingen voorbij zijn, d�*n gaat hij terug stoer doen en vlaamse eisen op tafel kieperen. De anderen gaan dan bibberend van angst omwille van de PTB de Grote Leider al zijn eisen inwilligen. Plots zal het confederalisme de uitweg zijn om niet in Noord-Korea aan de Schelde en Leie te eindigen in concentratiekampen van Raoul.

Laat maar bollen! Communisme; nazisme ; kapitalisme en profiteurisme; allemaal concentratiekampen voor de gewone man. Maar hij krijgt wel beloftes.
Hij mag; ik herhaal; "hij mag" wat langer gaan werken. Liefst zolang tot hij doodvalt. Overschotten van geld zullen er nooit meer zijn.
Dat dient voor opvangtehuizen voor vreemd volk. En als er "per accident" toch nog iets overblijft stoken we het bijtijds op in onze tuin.
Niks zo smerig als geld. Iedereen zit het te bepotelen nadat hij zijn piemel in de broek heeft gestopt. Bah!!!!
Even geduld nog Panda. Ik ben er nog. Momenteel is het hier nog te plezant.
De paterkes moeten wachten met hun sexuele voorlichtingen.
Ben weeral vergeten wat "de zonde des vleesch" was.
Wat was die zonde weeral? Was het U laten masturberen door ne kleine of was het masturberen tot hij klein was? Of was het de kleine masturberen?
Pffft. Ik ben het vergeten.

Laatst gewijzigd door werkman : 12 september 2017 om 14:17.
werkman is offline   Met citaat antwoorden