Discussie: Schijnhomo's
Los bericht bekijken
Oud 15 maart 2017, 14:30   #15
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Misschien is het feit om homo te zijn al genoeg misdaad op zich? In hun eigen land mag het niet dus kom maar naar hier? En door hem terug te sturen wordt je zelf moordenaar? Dat is hier dus echt de wereld op zijn kop!

Hoe niet voor kiezen? Homo zijn is een ziekte, een afwijking en ofwel verzet je jezelf daar tegen ofwel erken je dat je ziek bent. En mensen met een dergelijke ziekte horen niet thuis in een samenleving. Dus wat gaan we dan met ze doen? Ik zou het wel weten maar als ik dat hier schrijf dan is het weer een ban. Misschien voelen de moderators zich aangesproken
Je bent blijkbaar verblind door je homo-angst, want je ziet niet dat deze draad niet over homo's gaat, maar wel over schijn-homo's.

Het staat je zo vrij als een vogeltje om zelf draden op te starten, maar ivm andere draden word je zeer vriendelijk verzocht je te houden aan het onderwerp van de draad.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is nu online   Met citaat antwoorden