Los bericht bekijken
Oud 5 december 2004, 12:02   #293
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Op de volgende webstek vindt u enkele verhalen, geschreven door mensen die ermee te maken hadden. Merk op dat tienduizenden families deze gruwel hebben moeten ondergaan. De Belgische Staat en zijn toenmalige repressietroepen van de rijkswacht en het verzet organiseerden op grote schaal massaverkrachtingen, plunderingen, moorden, e.d.
Veel van deze 'helden van het verzet' waren in feite notoire lafaards, die de situatie misbruikten om zich te vergrijpen aan jonge meisjes, kinderen en vrouwen, en zichzelf te bedienen door plunderingen en moorden. Ook de toenmalige krijgsauditeurs spelen hierin een schandelijke en laffe rol.

De verhalen die u kan lezen op onderstaande webstek zijn echt. We waarschuwen ervoor dat ze schokkend en mensonwaardig zijn.

De verzwegen misdaden van het Belgische regime: [size=3]http://home.tiscali.be/sterikabv/tofrom03.htm[/size]


[size=2]De bovenstaande foto toont hoe een weerloze vrouw word vernederd en mishandeld door een 'ware held' van het verzet. Deze schurken hebben duizenden moorden en verkrachtingen op hun geweten.[/size]
Hoe zielig. Deze site is een mooi voorbeeld van subjectieve geschiedenisschrijving.

Ik mis echter de cruciale intro: "Wat vooraf ging". Zonder dat kan je het verhaaltje niet volgen.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'

Laatst gewijzigd door Yann : 5 december 2004 om 12:03.
Yann is offline