Los bericht bekijken
Oud 19 oktober 2017, 12:50   #28
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.923
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Kijk, dit is een man die zegt wat er speelt. Het moet eens afgelopen zijn met het neerschieten van blanke automobilisten in de VS
Doe eens wat moeite om statistieken op te zoeken over geweld in de USA en besef hoezeer je belogen wordt door de pro-BLM media.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Trouwens, mogelijk duwt YT die filmpjes niet naar achteren omwille van politiek maar puur uit gezondheidsoverwegingen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Hoei, lood nog wel. Er zijn echt serieuze aanwijzingen dat loodvervuiling een van de belangrijkste oorzaken was van de criminaliteitsstijging tussen grofweg de jaren 50 en de jaren 90 van de vorige eeuw. Als dat soort kanalen, dat de overheid van onzin als chemtrails en stiekeme massavaccinaties via de lucht tijdens eclipsen zijn volgers dat soort spul voert, dan is hij feitelijk al erger dan de vijand die hij zegt te bestrijden.

Bij mij raadt youtube me overigens vooral dingen aan die lijken op wat ik vaker kijk. Zit vast ook een geographische component in, dat soort zaken.
Zoekresultaten zijn de spiegel van de ziel. En dat ik geen video's van Infowars te zien krijg als ik serieus nieuws zoek vind ik wel zo prettig eigenlijk. Straks zou ik nog de tag "fake news" moeten toevoegen om enigzins bij het echte verhaal in de buurt te kunnen komen.
De censuur gaat veel verder dan alleen maar de Alex Jones achtigen. Ze richt zich tegen iedereen die de officiële leugens van de policor elite weerlegt. Enkele maanden geleden werd Google medewerker James Damore ontslagen, omdat hij de wetenschappelijke consensus rond verschillen in psychologische kenmerken tussen mannen en vrouwen had geciteerd.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden